Sydney baby

Sydney baby

tisdag 28 september 2010

Encounter 2010



Jag kan inte fatta att sommaren äntligen är här! Solen skiner och vinden e varm - ut me vinter bootsen(fast ja just köpt nya) - på med solkrämen och shortsen!

Om 2 1/2 Månad kommer mitt första år här vara över - det är en underlig tanke! men ändå påminns ja om alla människor jag mött, alla sånger jag sjungit, alla tabletter jag tagit, alla dansmoves som jag har gjort, all mat jag har ätit, alla bibelverser jag läst..

så 8 månader i Australien har varit givande, väldigt innehållsrika, underbara osv.

Just nu saknar jag FINSK LIMPA, Julskinka, Candy King och äkta finsk-turkisk Kebabrulle.

MEN
Nu ska ja ännu njuta av min tid här - Kommer bli så bra vet ni!

ENCOUTER 2010 - YOUTH happening - där kommer jag spendera min helg; Ute på HILLS.

To have an God ENCOUNTER.

Cheers


1 kommentar:

  1. Saknar dej så myycket! Gå in på min blogg den heter Prickarna på flugsvampen. ses den 10 december!
    hejdååå! Hälsningar din kära syster Nathalie.

    SvaraRadera