Sydney baby

Sydney baby

fredag 8 juli 2011

Sydney air in my hair part 2







Tillbaka till Australien och jag har just kommit över min jetlag och sömnbristen efter en väldigt härlig och intensiv månad,,
Här är det rätt skönt väder, ganska nära finskt sommarväder ;)

Har just daltagit i HILLSONG CONFERENCE 2011 - som deltagare den här gången! Har varit härligt att få lovsjunga me Darlene och gänget igen ;)

Nu är det en och en halv vecka till college börjar och innan det skall jag på jakt efter ett jobb och stadga mig, ta kaffen me folk och skypa hem!

Jag har också varit och shoppat igår! GOtta love Shopping in OZ - so flipping cheap! Köpte nya boots, tygskor och koftor,, nu e de färdigshoppat för 5 månader! ;)




Firar 1 månad med Jakob idag (I guess vi får fira över skype!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar