Sydney baby

Sydney baby

torsdag 10 juni 2010

Juni 2010 - Australiensisk vinter









15 grader
är det just nu, men solen är framme och regn har vi inte haft på några dagar så :) Så nu är det inlämning av alla skolarbeten som gäller..passport, musik journal, konsertåterblick, målsättnings portfolio osv. Men jag har allt uppladdat redan så ja tar de lugnt :) Och hittills har jag allt "Kompetent".

Så nu förbereder vi oss inför Hillsong Conference 2010 (!) Otroligt spännande skall det bli! Jag hoppas att ja ska tjäna i Ungdomskonferensen JAM. Här får ja nya vänner hela tiden och lär känna de vänner jag har ännu bättre! Intressanta tingest jag är med om här..

- Har upptäckt serien "The Office":
(Urrolig i min smak)

- "Super size me- the college version" Har just haft äran att se på 8 killar äta ett MacDonalds "Family meal" vardera och sedan springa hem till "The Meritons" där vi lever och bor. Intressant må ja säga..man fick se ett och annat; mina klasskompisar i tajta springdräkter, Joel utklädd till "Hello Kitty"...om ja säger så, vissa spydde efteråt..

- Bönesvar på bönesvar.. Gud är trofast och han gör otroliga saker. Här nyligen helade han min klasskompis pappa som var hjärndöd och hade 1%s chans att någonsin bli den samma igen! Han återhämtar sig otroligt snabbt och läkarna är häpna.


PS. 5 minuter sen kom fem utklädda män med täckta ansikten in i min lägenhet, en mera skrämmande än den andra...en med en äcklig mask, och ja visste inte vem han var..ärligt talat visste ja inte vem de var...men skorna avslöjade dem - Jaa detta är college :) aaah..I Love it..

/Nicolina "Finny"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar